fotomichaela ♥

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av michaela. - 2 januari 2012 21:28

Förlåt så himla mycket för jag inte har bloggat...


Men idag var jag, Emma och Robin på Väla. Hittade tre saker. Kan göra en HAUL video imorgon. (Om ni gillar mina videos..)

Jag och Emma gjorde en innan men den är på hennes dator. Imorgon vet jag inte vad som händer. Emma ville att jag skulle med henne till stallet. Så det blir väl stallet på förmiddagen. Sen skulle Emma till Hööks och handla saker till sin häst, som hon ska hämta på fredag! Så jag ska hem och duscha och myyysa!

Och hon har sagt att jag ska få rida den jätte mycket! Tänk att jag är den första kompisen som kommer att rida på hennes häst!! Rätt coolt ;) Nu ska jag gå till min kära familj som sitter i soffan.

Puss och kram

Micki

   

love you.  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards